Bouw de therapievaardigheden en het zelfvertrouwen van patiënten op met de myAir™ -app.
Dankzij de myAir coaching app helpt u uw patiënten met het makkelijk starten met hun slaaptherapie, het wennen aan de therapie en kunt u zorgen voor de motivatie die nodig is om de behandeling vol te houden in de eerste 90 dagen1.
Waarom moet u myAir-gebruik aanmoedigen?
De eerste drie maanden kunnen uitdagend zijn voor patiënten. Het gebruik van myAir vergroot de initiële therapienaleving tijdens de eerste 90 dagen. In feite stelt het 76% van de gebruikers in staat een gemiddelde PAP-naleving van meer dan vier uur per nacht te halen2.
Met myAir kunnen patiënten hun eigen therapie begrijpen, zelf informatie vinden en worden ze aangemoedigd een initiële naleving te bereiken.2 Gecombineerd volgen met AirView en myAir helpt bij het ondersteunen van goede zorg, bespaart tijd en optimaliseert hulpmiddelen.3
Altijd toegang tot gepersonaliseerde therapie-ondersteuning
myAir plaatst handige informatie binnen het handbereik van uw patiënten, altijd en overal. Het biedt:
- de dagelijkse slaapscore die aangeeft hoe goed hun therapie die nacht ging en stelt hen in staat de vooruitgang na verloop van tijd te volgen.
- gepersonaliseerde coachingstips en instructievideo’s om hen te helpen veelvoorkomende problemen onafhankelijk op te lossen.
- motivationele berichten om hen aan te moedigen om vol te houden op de lange termijn.


Een soepelere start van de therapie
AirSense 11TM-gebruikers hebben toegang tot de Persoonlijke Therapie Assistent (PTA)*. De PTA begeleidt patiënten middels stemgestuurde video-instructies bij het zelf installeren. Patiënten kunnen ook de Test Drive-gewenningsfunctionaliteit gebruiken, een laagdrempelige manier om te wennen aan het gevoel van PAP-druk, voor aanvang van hun eerste therapiesessie.


Begrijp en verbeter de therapie-ervaring
AirSense 11 gebruikers kunnen ook gebruikmaken van de voordelen van Care Check-In**. Care Check-In moedigt hen aan subjectieve feedback te geven over hun therapie-ervaring. Patiënten ontvangen gepersonaliseerde begeleiding om hen te helpen veelvoorkomende problemen die optreden op te lossen. Hun reacties worden ook naar u teruggekoppeld via AirView, zodat u eenvoudiger kunt bepalen welke patiënten moeite hebben met de therapie en u hen kunt ondersteunen.3


Verbondenheid die werkt, voor u en uw patiënten
Snel toegang tot gegevens op afstand met AirViewTM, ResMed’s systeem voor het volgen van patiënten, stelt u in staat de voortgang van uw patiënten te volgen en snel problemen te identificeren en op te lossen.
Het combineren van AirView en myAir helpt patiënten om een goede PAP-therapienaleving te bereiken. De gecombineerde aanpak helpt meer dan 87% van de PAP-gebruikers naleving te bereiken in de eerste 90 dagen van de therapie, vergeleken met 70% voor diegenen die alleen AirView gebruiken.3
Rose, Andy en Anthony delen hun ervaringen met myAir
De patiënt-ervaringen zijn echt en een gedocumenteerde reactie op de therapie van ieder individu. Resultaten kunnen verschillen, en deze individuele reactie biedt geen indicatie of garantie dat andere mensen dezelfde of gelijkwaardige ervaring zullen hebben.
“myAir vertelt me wat ik moet weten over mijn therapie” – MyAir houdt Rose op de hoogte en helpt bij het blijven volgen van de slaaptherapie.
“myAir gaf mij weer een kans en heeft ons weer samengebracht” — Eenvoudig te gebruiken en goede resultaten: Andy vertelt over zijn ervaring met myAir.
“myAir heeft mijn leven verbeterd” – Vermoeid naar energiek: De levensveranderende ervaring met ASV-therapie van Paul.
Raadpleeg de myAir gebruikersgids voor relevante informatie betreffende waarschuwingen en voorzorgsmaatregelen die moeten worden overwogen voor en tijdens gebruik van het product.
Referenties:
** Sommige functies van ResMed myAir zijn alleen beschikbaar in de myAir app.
**Beschikbaar in de myAir-app als het Air11-apparaat gekoppeld wordt via Bluetooth aan de myAir-app.
- Drager L et al. “Adherence with positive airway pressure therapy for obstructive sleep apnea in developing versus developed countries: a big data study” (sponsored by ResMed), JCSM, (Nov. 18, 2020), doi: 10.5664/jcsm.9008. n= 4,181,490. Toegang online: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33206044/.
- Price Waterhouse Coopers. Empowering the sleep apnoea patient. A ResMed- sponsored study of how myAir users behave better. 2016.
- ResMed Air11 klantonderzoek van 95 gezondheidsprofessionals, uitgevoerd van 24 augustus tot 10 september 2021. Q18: 75,79% van de klinische artsen zeiden dat ze minder tijd kwijt waren aan het oplossen van problemen met patiënten vergeleken met andere PAP-apparaten toen ze beschikking hadden over Care-Check-In AirView, N=95 ondervraagden. Q19: De klinische artsen die rapporteerden minder tijd kwijt te zijn aan het oplossen van problemen met patiënten rapporteerden een gemiddelde tijdsbesparing van 3 tot 5 minuten per gesprek wanneer zij gebruik maakten van Care Check-In-gegevens beschikbaar in AirView, N-72 ondervraagden. Q16: 56.84% van de klinische artsen zeiden dat ze patiënten die hulp nodig hadden met hun therapie sneller konden identificeren toen ze beschikking hadden over Care-Check-In-gegevens in AirView, N=81 ondervraagden. Gegevens in dossier; ID A5079159
- Malhotra A et al. Patiëntbetrokkenheid met nieuwe technologie om naleving van CPAP-therapie te: A retrospective analysis. Chest. 2018;153:843– 850. doi: 10.1016/j.chest.2017.11.005.