Introductie van AirSense 11 verbonden PAP | ResMed Nederland

Airsense 11

 

Gepersonaliseerde PAP-therapie ontworpen voor een beter resultaat zowel bij start als op lange termijn

Niet iedere patiënt past zich vanaf dag één goed aan aan de therapie. Stel u voor dat u hen kunt begeleiden naar succes op lange termijn met een PAP-opstelling ontworpen om te zorgen voor een positieve start van de therapie en ondersteuning op afstand geeft die naleving bevordert.

STAP 1

Beginnen met therapie

Uw huidige problemen

Beperkte tijd met patiënten
Patiënten missen vertrouwen
Patiënten voelen zich gefrustreerd
Patiënten vergeten instructies

Onze oplossingen

Veel patiënten hebben moeite tijdens die cruciale eerste fase van de therapie. Ongemak, verwarring over de apparatuur of gewoon een afkeer van de behandeling kan een negatieve eerste indruk veroorzaken.

Air Solutions zijn ontworpen om een positieve, stimulerende therapie-omgeving te creëren door patiënten steun te bieden wanneer nodig, zodat ze kunnen beginnen met vertrouwen1 en zich snel kunnen aanpassen.

Wat als...

uw patiënten een makkelijker begin van hun therapie hebben?

Persoonlijke Therapie Assistent in myAir™

Van herinneringen voor de instellingeninstructies, tot gewenning aan de luchtdruk en assistentie bij het passend maken van het masker, de Persoonlijke Therapie Assistent (PTA) is ontworpen om patiënten met obstructief slaapapneu te vergezellen op hun PAP-reis vanaf dag één.

  • Assistentie bij het instellen van het apparaat: stapsgewijze instellingsinstructies
  • Assistentie bij het instellen van het masker: stapsgewijze instructies om het masker passend te maken en advies om lekkages op te lossen
  • Test Drive: helpt patiënten te wennen aan de therapiedruk op hun eigen tempo
CPAP-patient-gebruikt-de-persoonlijke-therapie-assistent-in-myair-app-resmed myair-app-schermen-met-persoonlijke-therapie-assistent-voor-cpap-patientenV2

Gebruiksvriendelijk ontwerp

De AirSense 11 heeft een gebruiksvriendelijk touchscreen voor eenvoudige toegang tot de PAP-therapie. Het strakke en moderne ontwerp bevat:

  • Een gebruikersvriendelijk touchscreen en intuïtief menu
  • Afzonderlijke slimme start-/stopfuncties
  • Geïntegreerde Bluetooth en mobiele verbinding, SD-kaart mogelijk
  • Een geïntegreerde bevochtiger

STAP 2

Eerste weken van de therapie

Uw huidige problemen

Patiënten hebben moeite zich aan te passen
Problemen met de therapie
Gebrek aan feedback van de patiënt

Onze oplossingen

Het is niet eenvoudig vast te stellen hoe patiënten omgaan met hun therapie eens ze thuis zijn.

Het AirSense 11-ecosysteem biedt u toegang tot relevante klinische gegevens en subjectieve patiënten feedback, om te helpen bij het identificeren van patiënten die problemen ervaren.2 Het biedt patiënten toegang tot educatieve zelfhulp middelen.

Wat als...

U naleving zou kunnen bevorderen met gerichte ondersteuning?

Patiëntcontrole

De AirSense 11 Care Check-In-functie is ontworpen om u dichter bij de PAP-ervaring van uw patiënt te brengen. Met toegang tot de subjectieve patiënten feedback kunt u zien wanneer de therapie niet gaat zoals gepland en kunt u sneller identificeren wanneer ingrijpen nodig is.3

  • Regelmatige controles op kritieke dagen in de therapie
  • Gepersonaliseerde motiverende tips om patiënten op het juiste spoor te houden.
  • Zelfoplossende functies, om patiënten te helpen met enkele eenvoudige therapieproblemen.
myair-app-schermen-met-care-check-in-voor-cpap-patienten-resmed myair-app-schermen-met-care-check-in-voor-cpap-patienten-DUT-zonder-schaduw

Gepersonaliseerde therapie assistent met de myAir-app

Te veel informatie na het instellen kan leiden tot een twijfelachtige start van patiënten en voor u tot verhoogde werkdruk. AirSense 11 geeft uw patiënten toegang tot een virtueel coaching programma in myAir, 24/7. Gepersonaliseerde therapie coachingstips zijn ontworpen om te helpen bij het opbouwen van het vertrouwen vroeg in de behandeling.

  • Een dagelijkse score om aan te geven hoe de therapie verlopen is tijdens de nacht
  • Coachingstips op maat om patiënten te helpen met enkele eenvoudige therapieproblemen
  • Motiverende berichten om patiënten op het goede spoor te houden
myair-app-schermen-coaching-voor-cpap-patienten-650 myair-app-schermen-coaching-voor-cpap-patienten

STAP 3

Naleving op lange termijn

Uw huidige problemen

Patiënten die hun therapie opgeven
Opvolging van de patiënten
Identificeren van complexe gevallen
Verouderde technologie

Onze oplossingen

Het gebeurt vaker dat de behoeften en verwachtingen van uw patiënt veranderen na verloop van tijd. Daarom zijn Air Solutions ontworpen om daarin mee te gaan en zich daaraan aan te passen.

Telemonitoring en adaptieve algoritmes maken het u makkelijk om de veranderende behoefte van de patiënt te identificeren en daarop te reageren, terwijl de software-updates op afstand helpen om de therapie-ervaring van de patiënt op lange termijn relevant en effectief te houden.

Wat als...

U kunt zorgen dat uw patiënten gemotiveerd blijven en de therapie blijven naleven?

Verbeterde patiëntbewaking4 met AirView™

Het zorgen dat iedere patiënt de juiste therapie krijgt helpt bij het beperken van het risico op voortijdig stoppen met de therapie. AirView levert relevante therapiegegevens om u te helpen te bepalen wanneer de therapie aan te passen.3

  • Care Check-In gegevens: subjectieve feedback om u dichter bij de PAP-ervaring van uw patiënt te brengen en hoe deze zich kan ontwikkelen
  • Klinische inzichten op afstand: voor het identificeren van complexe gevallen
  • Ondersteuning op afstand: zorgverleners kunnen apparaat problemen op afstand oplossen en therapieproblemen direct aanpakken
  • Beveiligde gegevens: gegevens zijn veilig en ethisch opgeslagen tijdens de patiëntreis*

Algoritmes afgestemd op de behoeften van uw patiënten

De AirSense 11 combineert de effectieve therapiemodi4,5 van de Air10-serie in één toestel, met AutoSet™, AutoSet for Her en AutoSet Soft Response-algoritmes standaard ingebouwd.

  • Comfortfuncties, waaronder EPR™, AutoRamp™ en bevochtiging
  • Zowel AutoSet en AutoSet for Her in één apparaat: maakt het u makkelijker om de zorg te personaliseren voor de specifieke behoefte van uw patiënt
  • Forced Oscillation Technique om patiënten met centraal slaapapneu te identificeren

Voortdurende innovaties in de zorg

AirSense 11 is een apparaat gebouwd voor een veranderende wereld met de meest moderne, geavanceerde PAP-technologieën dat updates op afstand kan ontvangen voor de innovaties van morgen.

  • Over-the-air updates: De AirSense 11 ontvangt automatisch software updates als er nieuwe functies uitgegeven worden
  • Ingebouwde apparaat diagnostiek: om te verifiëren of het geluidsniveau van het apparaat aan onze standaarden voldoet**

ResMed Air Solutions, een holistische zorgoplossing

Air Solutions werkt samen met u, uw zorgteam en het brede zorgnetwerk om patiënten te ondersteunen voor succes op lange termijn.

Air11-apparaten

PAP-therapieapparaten met geïntegreerde bevochtiger, draadloze verbinding, geavanceerde gebeurtenisdetectie, updates op afstand en verbeterde steunfuncties.

Meer informatie >
Bevochtiging

ResMed apparaten bieden aanpasbare vochtigheidsniveaus om de lucht te bevochtigen en de therapie aangenamer te maken.

Meer informatie >
ResMed maskers

Drie op levensstijl gerichte maskercategorieën om patiënten te helpen een keuze te maken die hun behoeften weerspiegelen.

Patiëntbetrokkenheid

Met ResMed’s myAir-app kunnen patiënten hun slaapgegevens volgen, coaching op maat krijgen en hebben toegang tot motiverend advies en hulpmiddelen.

Meer informatie >
Patiëntbeheer

AirView is een beveiligd*, op de cloud gebaseerd bewakingssysteem dat het makkelijker maakt patiënten op afstand te ondersteunen.

Meer informatie >
Air11-apparaten

PAP-therapieapparaten met geïntegreerde bevochtiger, draadloze verbinding, geavanceerde gebeurtenisdetectie, updates op afstand en verbeterde steunfuncties.

Meer informatie >
Bevochtiging

ResMed apparaten bieden aanpasbare vochtigheidsniveaus om de lucht te bevochtigen en de therapie aangenamer te maken.

Meer informatie >
ResMed maskers

Drie op levensstijl gerichte maskercategorieën om patiënten te helpen een keuze te maken die hun behoeften weerspiegelen.

Patiëntbetrokkenheid

Met ResMed’s myAir-app kunnen patiënten hun slaapgegevens volgen, coaching op maat krijgen en hebben toegang tot motiverend advies en hulpmiddelen.

Meer informatie >
Patiëntbeheer

AirView is een beveiligd*, op de cloud gebaseerd bewakingssysteem dat het makkelijker maakt patiënten op afstand te ondersteunen.

Meer informatie >

Raadpleeg de gebruikers- en klinische handleidingen voor relevante informatie betreffende waarschuwingen en voorzorgsmaatregelen die moeten worden overwogen voor en tijdens gebruik van het product.

Referenties:

* AirView is gebouwd om veilig te zijn en in naleving van (EU) 2016/679 (General Data Protection Regulation) en nationale privacywetgeving. Het gebruikt gegevensversleutelingstechnologie om patiëntgegevens te beschermen. ResMed heeft dubbele HDS/ISO 27001 certificatie voor AirView en myAir om onze focus op het veilig verwerken en hosten van gegevens en om te zorgen dat onze teams en systemen volgens de hoogste standaarden functioneren, zoals geverifieerd door onafhankelijke auditeurs.

**De diagnostische functie van het apparaat die korte akoestische monsters van de motor en turbine analyseert om te verifiëren dat het geluidsniveau van het apparaat aan onze kwaliteitsstandaarden voldoet. De diagnostische functie van het apparaat legt geen omgevingsgeluid uit de kamer vast en alle gegevens worden omzet naar een anonieme numerieke code voor het verzenden.

  1. ResMed Air11 survey of 146 patients, conducted from 28 June to 29 July 2021. Q19: 62% of patients reported that they felt confident about starting PAP therapy after being set up on AirSense 11, N=119 respondents. Q10: 63% of patients said that PTA gave them confidence to set up their PAP machine correctly, N=49 respondents. Data on file; ID A5043180.
  2. ResMed Air11 customer survey of 95 healthcare professionals, conducted from 24 August to 10 September 2021. Q16: 56.84% of clinicians said that they could identify patients who needed assistance with their therapy more quickly when they had Care Check-In information available in AirView, N=81 respondents. Data on file; ID A5079159.
  3. ResMed Air11 customer survey of 95 healthcare professionals, conducted from 24 August to 10 September 2021. Q18: 75.79% of clinicians said that they spent less time troubleshooting issues with patients compared to other PAP devices when they had Care Check-In information available in AirView, N=95 respondents. Q19: The clinicians who reported spending less time troubleshooting issues with patients reported average time savings of 3 to 5 minutes per call when they used Care Check-In data available in AirView, N=72 respondents. Data on file; ID A5079159.
  4. Isetta, Valentina et al. Comparative assessment of several automatic CPAP devices’ responses: a bench test study. ERJ Open Res. 1, no.1 (May 2015): 00031-2015.
  5. McArdle N, King S, Shepherd K, Baker V, Ramanan D, Ketheeswaran S, et al. Study of a novel APAP algorithm for the treatment of obstructive sleep apnea in women. 2015;38(11):1775-81.