Volg uw PAP-therapie met de myAir-app

Zou het niet handig zijn als u uw vooruitgang in uw PAP-therapiebehandeling kunt zien?

myAir kan u helpen om de therapie vol te houden1 door u inzicht te geven in wat er goed gaat en u te helpen kleine problemen op te lossen. Probeer de myAir-app van ResMed, ontworpen voor Air10TM en AirSense 11TM PAP-therapie-apparaten*.

 

 

Een slimme app om u gemotiveerd te houden

De myAir app geeft u toegang tot instructievideo’s, relevante coachingtips en therapierapporten. Iedere morgen toont uw myAir-score u handige, motiverende informatie over uw slaap en uw therapie. Het plaatst vooruitgang en verbetering binnen handbereik.

Waardevolle ondersteuning bij uw eerste stappen met PAP

CPAP-patient-gebruikt-de-persoonlijke-therapie-assistent-in-myair-app-resmed

AirSense 11 gebruikers hebben toegang tot de Persoonlijke Therapie Assistent (PTA)*.

De PTA begeleidt u bij het instellen van het apparaat en het masker, met heldere en stapsgewijze ‘instructievideo’s’. Daarnaast kunt u, dankzij het Test Drive acclimatisatiehulpmiddel, ook geleidelijk wennen aan verschillende drukniveaus, uw maskerafdichting controleren en leren hoe u de pasvorm kunt verbeteren (indien nodig).

 

 

Slimme oplossingen die u verbinden met uw zorgteam

U kunt Care Check-In raadplegen in uw myAir app* als u een AirSense 11-apparaat gebruikt.

Care Check-In** is een makkelijke en toegankelijke manier om uw zorgprofessional te laten hoe het gaat. Als er een probleem is, weten zij hoe ze ondersteuning kunnen bieden. Kleine problemen kunt u zelf vinden en oplossen, dankzij de online hulp van de myAir-app.

Echte mensen. Echte verhalen over myAir.

myAir klinkt goed, maar hoe werkt het in het echt? Rose, Andy en Paul vertellen hun ervaring over gediagnosticeerd worden met slaapapneu en leggen uit waarom zij graag myAir gebruiken om hun PAP-therapie te beheren.

De patiënt-ervaringen zijn echte en gedocumenteerde reacties op de therapie van ieder individu. Resultaten kunnen verschillen, deze individuele reactie biedt geen indicatie of garantie dat andere mensen dezelfde of gelijkwaardige ervaring zullen hebben. Raadpleeg uw zorgprofessional voor meer informatie.

“myAir vertelt me wat ik moet weten over mijn therapie” – voor Rose is myAir een geweldige manier om up-to-date te blijven en helpt bij het blijven volgen van de slaaptherapie.


“myAir heeft me mijn leven teruggeven” – Andy legt uit waarom hij myAir eenvoudig en effectief te gebruiken vindt.

“myAir heeft mijn leven ten goede veranderd” – Paul deelt zijn ervaring met het gebruik van myAir met ASV-therapie en zijn transformatie van uitgeput naar energiek.

Documentencentrum

myAir e-help

Bekijk PDF ➜

myAir FAQs

Het volgen van uw slaaptherapie thuis kan het makkelijker maken om de behandeling te blijven volgen. myAir is ontworpen om u uw therapie elke nacht te laten volgen, om u resultaten te geven die u vertellen hoe goed het gaat en feedback om u te helpen verbeteren. myAir kan ook helpen bij het oplossen van kleine problemen die u met uw masker kan hebben.

myAir is een ondersteunende app voor slaaptherapie waarmee u uw slaaptherapie kunt volgen met uw AirSense of AirCurve-apparaat*. myAir helpt u ook uw vooruitgang te begrijpen, te leren hoe u het masker en apparaat goed kunt gebruiken en veelvoorkomende problemen zelfstandig op te lossen. U kunt uw myAir-app gebruiken voor:

  • het bekijken van uw myAir-score, een dagelijks overzicht van uw therapieresultaten
  • Coachingsadvies en ondersteuning op maat
  • Video’s, tips and instructievideo’s voor antwoorden op veelvoorkomende vragen
  • Aanmoediging om u op het juiste spoor te houden en uw vertrouwen op te bouwen.
  • Therapieresultaten laten uw vooruitgang zien over de 30/90/365 dagen

Voor een meer interactieve coachings- en ondersteuningservaring kunnen AirSense 11 gebruikers geavanceerde functies gebruiken, zoals Persoonlijke Therapie Assistent (PTA), Test Drive en Care Check-In.

De Persoonlijke Therapie Assistent bevat interactieve functies die zijn ontworpen om u te helpen makkelijk en met vertrouwen te beginnen aan de therapie. PTA is exclusief voor AirSense 11-gebruikers. Het biedt interactieve, stemgeleide video-instructies om u te helpen uw apparatuur thuis te installeren en veelvoorkomende problemen op te lossen. Het biedt ook toegang tot het Test Drive-gewenningshulpmiddel, waarmee u geleidelijk kunt wennen aan verschillende drukniveaus, uw maskerafdichting kunt controleren en kunt leren hoe u de pasvorm kunt verbeteren (indien nodig).

Care Check-In is een eenvoudig, maar effectief systeem dat uw zorgprofessional laat weten als u het moeilijk heeft, als u extra hulp nodig heeft om een positieve PAP-routine aan te leren of als u al de voordelen ervaart van de therapie. Uw Care Check-In feedback verschijnt naast uw therapiegegevens in het AirView™-systeem. Dit betekent dat uw zorgprofessional het direct ziet als u hulp nodig heeft. wat hen een voorsprong geeft om een oplossing voor u te vinden.

De myAir-app kan gedownload worden in de App Store® en via Google Play™.***

iPhone®: Download de myAir app uit App Store®

Android™ telefoons: Download de myAir app via Google Play™

myAir is niet beschikbaar op de iPad of Android tablet.

U kunt zich registreren voor myAir door de app te downloaden op uw Apple® iPhone® uit de App Store® of op uw compatibele Android™ smartphone via Google Play™.

Uw myAirscore vertelt u hoe goed u geslapen hebt tijdens uw laatste therapiesessie: hoe hoger de score, hoe beter u geslapen hebt, De score is een nummer tussen 0 en 100 die wordt berekend aan de hand van uw nachtelijke therapiegegevens in vier categorieën.

  • Gebruiksuren
  • Maskerafdichting
  • Gebeurtenissen per uur
  • Aantal keer masker op/af

myAir is exclusief voor ResMed Air10 en AirSense 11-apparaten. Sommige myAir-appfuncties zijn exclusief voor gebruikers van AirSense 11-apparaten.

Uw gegevens zijn meestal kort nadat u een therapiesessie hebt afgerond beschikbaar in myAir. Als u zojuist een sessie hebt afgerond, en uw gegevens zijn nog niet beschikbaar, probeer het dan later nogmaals. Merk op dat om myAir te gebruiken, u toegang moet hebben tot het gegevensnetwerk om gegevens te kunnen verzenden en ontvangen. Uw therapieapparaat moet aangesloten zijn op de netstroom en niet in Vliegtuigmodus staan.

Als u hulp nodig heft met myAir, ga dan naar de  myAir Ondersteuningspagina in uw myAir-app. Het bevat veel informatie over het gebruik van myAir, waaronder veelgestelde vragen over account, wachtwoord, gegevens en meer.

Blijf ontdekken

Als u recentelijk bent gediagnosticeerd met slaapapneu; we gaan u op weg helpen.

Ontdekken

Weet u niet zeker welk masker te kiezen? Gebruik de ResMed maskercategorieën om het masker te vinden dat bij uw voorkeur en slaapstijl past.

Ontdekken

Uw ResMed CPAP-, APAP- of Bilevel- apparatuur moet vervangen worden wanneer deze niet meer naar behoren functioneert. Dit helpt bij het leveren van een effectieve slaapapneubehandeling. Uw zorgprofessional kan u hierbij helpen.

Ontdekken

Raadpleeg de myAir-ondersteuning voor relevante informatie betreffende waarschuwingen en voorzorgsmaatregelen die moeten worden overwogen voor en tijdens gebruik van het product.

Referenties:

*myAir is compatibel met ResMed AirSense 10 en 11-apparaten en AirCurve 10-apparaten met ingebouwde draadloze connectiviteit. myAir is niet beschikbaar in alle landen. ** Sommige functies van myAir zijn alleen beschikbaar in de myAir-app. Sommige functies van de myAir-app zijn exclusief voor AirSense 11-gebruikers.

** Care Check-In is beschikbaar in de myAir app als u Bluetooth gebruikt om de app te koppelen aan uw AirSense 11-apparaat.

*** Android en Google Play zijn handelsmerken van Google, Inc., geregistreerd in de VS en andere landen. Apple, App Store en iPhone zijn handelsmerken van Apple Inc., geregistreerd in de VS en andere landen.

  1. Price Waterhouse Coopers. Empowering the sleep apnoea patient. A ResMed-sponsored study of how myAir users behave better. 2016.
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]